Dzisiaj jest: 17.6.2019, imieniny: Laury, Leszka, Marcjana

Polityka prywatności


1. Zasady podstawowe

1. Polityka prywatności dotyczy wszystkich Użytkowników.

2. Dla interpretacji terminów stosuje się słowniczek Regulaminu lub tak jak zostało to opisane w Polityce Prywatności (jeżeli wynika to bezpośrednio z opisu).

3. Dane osobowe przetwarzane są:a. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności, w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną, w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą:

  • w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Użytkownika zgodą jeżeli [przykładowo] zapisał się na newsletter,
  • w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Uzytkownika zgodą jeżeli [przykładowo] podał dane kontaktowe,
  • w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Uzytkownika zgodą jeżeli [przykładowo] nie zmienił ustawień przeglądarki według własnych preferencji.

4. Administratorem danych przekazywanych przez Użytkowników jest Usługodawca.

5. Usługodawca jako Administrator danych, przywiązuje szczególną uwagę do kwestii poszanowania prywatności Użytkowników oraz dba o bezpieczeństwo udostępnionych danych, chroniąc i zabezpieczając je przed dostępem osób nieupoważnionych.

6. Korzystając z Platformy www.instalpoland.pl akceptujesz zasady Polityki Prywatności.


2. Gromadzenie danych

1. Każdy z Użytkowników, odwiedzający Platformę w ramach wolnego dostępu nie ma obowiązku udostępniania swoich danych osobowych, poprzez spersonalizowane ustawienia swojej przeglądarki.


Jeśli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki według własnych preferencji.
 

2. Przesyłanie i gromadzenie danych Użytkowników odbywa się na dwa sposoby. Są to informacje podawane bezpośrednio i dobrowolnie przez Użytkowników np.: w formularzach kontaktowych oraz podczas rejestracji w systemie. Pozyskujemy również informacje podczas przegladania Platformy przez Użytkowników odwiedzających. Serwery automatycznie zapisują takie dane, takie jak:

  • czas wysłania odpowiedzi przez serwer,
  • adres IP urządzenia Użytkownika,
  • żądanie Użytkownika (adres strony, na którą wszedł Użytkownik)
  • adres „referer link" w przypadku gdy przejście na stronę portalu nastąpiło przez odnośnik,
  • informacje o wersji przeglądarki internetowej (stron www) Użytkownika,
  • informacje o wersji systemu operacyjnego Użytkownika
  • pliki cookies.

Dodatkowo Usługodawca gromadzi anonimowe dane dotyczące odwiedzanych stron, takie jak:

  • liczba wejść unikalnych/odsłon,
  • kraj,
  • przeglądarka,
  • czas wizyty itp.

3. Dane są gromadzone za pomocą rozwiązania zewnętrznego dostawcy. Dostęp do danych posiada firma Google Inc. (poprzez wykorzystywanie do celów statystycznych funkcjonalności Google Analytics) oraz serwisy społecznościowe takie jak: Facebook i Twitter (poprzez obecność na stronach wtyczek umożliwiających dzielenie się treścią). Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami polityki prywatności Google Analytics.
4. Na stronach Platformy mogą znajdować się przyciski, narzędzia lub treści kierujące do usług innych firm, m.in.: wtyczki portali społecznościowych (Facebook, Twitter czy Google+), mapy (Google Maps), filmy (Youtube). Korzystanie z tych aplikacji może powodować przesyłanie informacji o Użytkownikach do ww. zewnętrznych podmiotów.

3. Zasady przetwarzania danych eksploatacyjnych oraz pliki cookies

1. Dane zbierane w ramach Platformy służą do zapewnienia określonych usług naszym Użytkownikom oraz do celów administracyjnych i statystycznych, a także do ochrony Platfromy i jej Użytkowników.
2. Informacje, które zawarte są w tzw. logach systemowych (np. adres IP) wykorzystywane są przez Usługodawcę wyłącznie w celach związanych z administrowaniem Platformy oraz służą do zbierania informacji statystycznych.
3. Mechanizm cookies wykorzystywany jest do personalizacji dostarczanych treści, umożliwienia działania funkcjonalności modułów systemu zdefiniowanych w Regulaminie Platformy i identyfikacji Użytkownika. Najczęściej przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na komputerze Użytkownika. Jednak internauci mogą samodzielnie zarządzać cookies, w tym zablokować te pliki. Wystarczy wybrać w przeglądarce opcję ich odrzucania. Pamiętać trzeb jednak, że wybór tej opcji spowoduje, iż niektóre funkcje serwisu mogą nie działać poprawnie.
4. Dane mogą także być wykorzystywane w celach reklamowych (działania remarketingowe), aby dopasować przekaz reklamowy do preferencji Użytkowników, również w reklamach emitowanych u partnerów zewnętrznych. Tego rodzaju informacje są anonimowe i nie zawierają żadnych informacji osobowych.
5. Na podstawie informacji uzyskanych w ramach odwiedzin Platformy, mogą być sporządzane zbiorcze zestawienia statystyczne, które mogą być udostępniane osobom trzecim. Zestawienia takie nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych Użytkowników.

4. Dane wymagane podczas rejestracji

1. Przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego przez Użytkownika, należy dobrowolnie podać następujące dane: Login (nazwę Użytkownika), adres poczty elektronicznej, hasło, powtórzenie hasła.
2. Do poprawnego zakończenia procesu rejestracji konieczna jest akceptacja Regulaminu Platformy i poprawna weryfikacja skryptu zabezpieczającego rejestrację.

5. Dane wymagane w Profilu Firmowym

1. Dane Użytkownika zawarte w PF (Profilu Firmowym) można podzielić na obowiązkowe i nieobowiązkowe.
2. Przy wypełnianiu formularza w Profilu Firmowym należy obowiązkowo podać następujące dane: nazwa firmy, województwo, powiat, miejscowość, ulica i numer lokalu, kod pocztowy, numer telefonu, adres poczty internetowej, opis firmy. Nieobowiązkowe pola to: odnośnik do strony www, NIP, opis produktu i inne informacje. Dodatkowo w przypadku korzystania z opcji płatnych Platformy, obowiązkowe jest podanie dodatkowych danych: numeru telefonu, adresu do faktury, rachunku, numeru NIP, formy prawnej.

6. Dane ujawniane w Profilu Firmowym

1. W Profilu Firmowym wyświetlane są dane podmiotu takie jak: nazwa firmy, adres siedziby, numer telefonu, fax, adres strony www, adres poczty elektronicznej oraz część danych nieobowiązkowych.
2. Za zgodą Firmy mogą być uwidocznione również inne jego dane takie jak: imię i nazwisko, adres imienny poczty elektronicznej, numer telefonu osobistego.

7. Treści zamieszczane przez Użytkowników

1. Treści zamieszczane na stronach Platformy przez Użytkowników zalogowanych, widoczne są dla wszystkich.
2. Treści prywatne, np. wiadomości przesyłane innym Użytkownikom, dostępne są wyłącznie dla adresatów wiadomości.
3. Usługodawca dokłada wszelakich starań, aby informacje zamieszczone na Platformie były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym.

8. Przechowywanie i ochrona informacji

1. Dane Użytkowników Platformy są przechowywane i przetwarzane z zastosowaniem wymaganych przepisami prawa środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających ich ochronę.
2. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujacego prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.


9. Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych firmowych

1. Każdy Użytkownik, którego dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych Użytkownika po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
3. Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).

4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do archiwizowania poczty elektronicznej kierowanej do niego, a także do wykorzystania jej,
w uzasadnionych przypadkach, do celów dowodowych.
5. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

10. Wyłączenie odpowiedzialności

1. Usługodawca, nie ponosi odpowiedzialności za treści i opinie wyrażane przez Użytkowników Platformy oraz za treści do których odnoszą się przekierowania zamieszczone przez Użytkowników na Platformie.
2. Wypowiedzi te są wyłącznie własnością Użytkowników, od których pochodzą.

11. Informacje wysyłane Użytkownikom

1. Usługodawca Zastrzega sobie prawo do wysyłania Użytkownikom Platformy, korespondencji elektronicznej zawierającej informacje o zmianach oraz funkcjonowaniu Platformy.


12. Informacje dodatkowe

1. Usługodawca może wprowadzić zmiany w niniejszym dokumencie.
2. Administrator umieści w ramach Platformy informację o zmianach w Polityce Ochrony Prywatności.
3. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących Polityki Ochrony Prywatności, prosimy o kontakt z administratorem Platformy:
e-mail: admin@instalpoland.pl

Aktualności Archiwum aktualności
Reklama
Polecane
DZIAŁAMY NA RZECZ WSPARCIA I ROZWOJU SEKTORA TECHNOLOGII INSTALACYJNYCH W POLSCE. DOŁĄCZ DO NAS!